Mój blog - Pisz dużo i wartościowo - porady dla piszącego blogi

Pisz dużo i wartościowo!

W innej poradzie darmowego poradnika "Jak zwiększyć ilość odwiedzin..." mówiłem o pisaniu bloga. Masz pisać dużo i wartościowo na blogu. Ale nie tylko na blogu. Również na serwisie firmowym, na własnym forum (jeśli masz takowe), a nawet na... podstronach statycznych sklepu internetowego. To zresztą jedna z tajemnic pozycjonowania sklepów: strony statyczne z treścią zoptymalizowane pod długi ogon wyszukiwania. Ale to nieco inny temat, więc nie będę go w tym miejscu rozwijał.

Dlaczego dużo i wartościowo treść?

Dużo, bo treść is the king. Szukamy w Sieci informacji. Treść nam je zapewnia (choć np. wideo oczywiście również). Mając dużo treści, dużo podstron, będziemy mieli dużo wejść z Google.
Dodatkowo, serwis z dużą ilością treści traktowany jest przez odwiedzających jako bardziej wartościowy. Efekt? Więcej odwiedzin.

Wartościowo, bo... czy muszę tłumaczyć?
Wartościowa treść jest złotem Internetu. Przeciętnych stron są w niemal każdej branży setki, tysiące. Bardzo wartościowych stron w danej branży jest niewiele - często kilka, kilkanaście. Niech Twoja będzie jedną z nich!

Żyjemy w czasie przeładowania informacyjnego. Jest za dużo informacji do przetworzenia. Nie radzimy sobie. Bronimy się na różne sposoby. Nie wchodząc w szczegóły tego zagadnienia, pamiętaj, że każdy z nas stara się monitorować, co się w interesującej nas branży dzieje. Stresuje nas to, że nie czytamy wszystkiego. Jasne. Ale zawsze znajdziemy czas na czytanie tych najbardziej wartościowych blogów, forów, innych serwisów. Musisz mieć wartościowe treści u siebie. Po prostu nie masz innego wyjścia. W przeciwnym wypadku zginiesz w odmętach globalnej pajęczyny.

Działanie contenetu / treści na użytkownika

Na dowód pozytywnego działania wartościowych treści powiem Ci, że na mojej stronie firmowej krzywy.pl mam wiele odwiedzin powracających użytkowników. Pomyśl: jest to strona firmowa, a nie np. mój blog. Dodatkowo, średni czas spędzony w serwisie wynosi 2,5 minuty, a głębokość odwiedzin to statystycznie 2,5 strony. Jak na serwis firmowy, to naprawdę niezłe wyniki.

Wartościowa treść zwiększy odwiedziny Twojego serwisu na kilka sposobów:

A może kiedyś wygrasz jakiś konkurs na najbardziej wartościowy blog branżowy itp.? Wtedy odwiedziny podskoczą pod sufit. Co prawda chwilowo, ale jeśli uda Ci się w jakiś sposób zatrzymać użytkowników na dłużej (np. przez RSS czy zapis na newsletter), wtedy Twoje korzyści będą ogromne. Warto pisać dużo i wartościowo!

Zapisz się na Darmowy Poradnik jak zwiększać ilość odwiedzających

poradnik dla chcących zwiększyć ilość odwiedzin